piątek, 20 lutego 2015

Rozdział 29~Jest pokusą i wszyscy jej pragną,

Rozdział jest dedykowany....napięcie....Violettcie Verdas!!Mam nadzieje, że się spodoba :) 

Komentujcie :D

Leon


Dom Records??Nie,nie,nie!!To się nie dzieje!!!!To niemożliwe!!!!
-To zgadzacie się??Oczywiście chodzi mi o to czy zgadzacie się wziąć udział w przesłuchanie.No i w jednym momencie bańka prysła...
-Oczywiście!!-powiedział Fede.
-No to przyjdźcie do wytwórni o jakiejś 12 i zaśpiewajcie tą piosenkę przed szefostwem.To do zobaczenia za -popatrzył na zegarek- dokładnie godzinę i 33 minuty.Tylko się nie spóźnijcie!!-powiedział grożąc palcem i odszedł.
-Fede, czy ja dobrze usłyszałem???
-Tak!!!Mamy przesłuchanie do jednej z największych wytwórni płytowych!!!!!-wykrzyknął po czym zaczęliśmy tańczyć taniec szczęścia.Nagle przestałem tańczyć a Federico dziwnie na mnie popatrzył.
-Yyyy...on powiedział TĄ piosenkę.
-Iiiii??
-Tą piosenkę do której mamy tylko pierwszą zwrotkę bez muzyki!!!-powiedziałem po czym popędziliśmy do domu, do tzw. "pokoju arcydzieł" i zaczęliśmy komponować.


******

Violetta


Właśnie skończyłam zajęcia z Gregorio.Nie wiem dlaczego, ale w studiu nie było dziś Leon i Federa, a Fran była bardzo przygnębiona.Trochę martwię się o chłopaków...wczoraj byli tacy tajemniczy, a gdy rozmawiałam z Leonem przez telefon w tle słyszałam Federa krzyczącego coś po niemiecku....I ta nieobecność w studiu....To naprawdę podejrzane....Postanowiłam sprawdzić z Luśką co się z nimi dzieje.
































Po kilku minutach marszu i pogadaniu na temat jakie to czarne scenariusze mogły im się przytrafić doszłyśmy do ich domu.Niestety po kilku minutach pukania nikt nam nie otworzył.
-Ja już nie wytrzymam!!-krzyknęła Luśka i otworzyła drzwi.Gdy weszłyśmy do pięknego pomieszczenia dobiegły nas tylko krzyki chłopaków.Przerażone spojrzałyśmy na siebie i powoli wchodziłyśmy po schodach.Odgłosy dochodziły z pokoju z instrumentami.Gdy weszłyśmy do pomieszczenia zastałyśmy naszych chłopaków leżących na podłodze.
-Nie!!!!Nic mi nie przychodzi do głowy!!!-krzyknął Leon nie zwracając uwagi na to że jesteśmy w pomieszczeniu.
-To przez to, że w nocy wychlałeś wszystkie zielone misie a wiesz, że one dają nam wenę!!!
-No bo może wczoraj chciałem wykonać akustyczną wersje piosenki z "Titanica" tylko nie znałem tekstu więc musiałem wymyślić własne słowa, a do tego potrzebne były mi żelki!!!
-Tsa...i tak na nic się zdały!-podsumował szatyn.
-Czy ty mi coś sugerujesz??-zapytał mój chłopak mówiąc do przyjaciela.Ja nie wierzę że oni nadal nie ogarnęli że tu stoimy....
-Nie....Okej to na czym skończyliśmy???
-Chyba na tym-powiedział i się zaciął.
-Mogę wiedzieć co robicie??-zapytała Luśka
-Układamy piosenkę-wytłumaczył zdziwiony Federico.Nagle Leon podniósł głowę i na mnie popatrzył po czym dziwnie skrzywił głowę.
-Królowo Parkietu, twój chcę być-zaśpiewał z uśmiechem przyglądając się mi a ja, Fede i Ludmi
popatrzyliśmy na niego.
-Królowo Parkietu, sprawiasz, że drżę-dodał Włoch.
-Królowo Parkietu, tańczmy razem, tutaj, na parkiecie-dokończyli już razem.
-Okej, o co tu chodzi?!!!-zapytałam, lecz w odpowiedzi dostałam dalszy ciąg piosenki.
-Jest perfekcyjna-zaśpiewał Leon ilustrując mnie od dołu do góry.Przyznam, że czułam się troszkę niezręcznie.....Ludmiła przerzuciła włosy do tyłu i już miała coś mówić ale przerwał jej głos Federa.
-Kiedy porusza swoimi włosami,
-Jest pokusą i wszyscy jej pragną,
-Przypatrzcie się jej,
-Ona jest smakiem,
-Którego nigdy nie próbowałem,
-Zbliżam się do niej i mówię (...)-zaśpiewali i w końcu szczęśliwi usiedli na kanapie.
-To może teraz powiecie nam co wy robicie???
-Mamy przesłuchanie...z resztą która jest godzina??
-Jest....11:54.To teraz powiecie nam jakie to przes-nie zdążyła dokończyć blondynka, gdyż chłopaki wybiegli z pokoju w zawrotnym tempie.Ja nadal nic z tego nie rozumiem!!Najpierw nie było ich w studio, nie odbierali telefonów, gdy przyszłyśmy zaczęli śpiewać i uciekli!!O co w tym wszystkim chodzi??!!

******

Heeejo :D
Tak prezentuje się rozdział.....29!!!
Mam nadzieje że się podobał!!!
Ostatnio jest coraz więcej wyświetleń ale coraz mniej komciów :(
Ja was bardzo proszę chociaż o wstawienie buźki z anonima :)
To naprawdę poprawiło by mi nastrój :D
A jak myślicie...chłopaki dostaną się do Dom Records???
Wszystko to w 30 :D
Buziaki :**
Kocham was <3333333
<3

PS: Wpadajcie na mojego nowego bloga : leomilapomojemu.blogspot.com ;)
<3

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jestem ;) (przecież i tak to widzisz...)
      Po pierwsze.... Rozdział Genialny! I BARDZO dziękuję ci za dedykację ♥
      Z jednej strony, byłoby super, gdyby się dostali do DomRecords, ale wtedy chyba by musieli opuścić studio... ;( Jak zawsze, tak i ttm razem się nieźle w pewnych mo, entach uśmiałam :D :
      ,,wczoraj byli tacy tajemniczy, a gdy rozmawiałam z Leonem przez telefon w tle słyszałam Federa krzyczącego coś po niemiecku...."
      ,,To przez to, że w nocy wychlałeś wszystkie zielone misie a wiesz, że one dają nam wenę!!!
      -No bo może wczoraj chciałem wykonać akustyczną wersje piosenki z "Titanica" tylko nie znałem tekstu więc musiałem wymyślić własne słowa, a do tego potrzebne były mi żelki!!!"
      I wieele innych ;D
      Bardzo podobał mi sięteż fragment, w którym chłopcy komponowali piosenkę, parpatrząc na dziewczyny... <3
      Czekam cierpliwie na next, twoja niecierpliwa V.V ✌ ✌

      Usuń
    2. Widzę cię widzę i bardzo mnie to cieszy <33333
      Dziękuje :**
      Nie mam pojęcia co z nimi zrobić....to oznacza myślenie na dłuższą metę....
      Cieszę się że ci się podobały!!!
      I lepiej nie wiedzieć jakie to były słowa....
      Niedługo pojawi się next :)
      Może dzisiaj albo jutro ;)
      Jeszcze raz BARDZO dziękuje za takiego długiego komcia :D
      Buziaki :**
      Kocham
      <3

      Usuń
  2. Cześć.!
    Troszkę dawno tu byłam ;c
    Bardzo za to przepraszam.
    Twoje opowiadania nadal są
    Tak fantastyczne, jak przedtem.
    Uuu Leoś, Fede i ich piosenka <3
    Najlepsze.! ;***

    Jeszcze raz, to był fantastyczny rozdział.
    Czekam na next'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka :D
      Już myślałam że o mnie zapomniałaś czy coś ale jesteś!!!
      Nawet nie wiesz jak się z tego cieszę!!
      Dziękuje <3
      Buziaki :**
      <3

      Usuń
  3. Rozdział jak zwykle GENIALNY!!!!!!!!
    Ty tylko piszesz GENIALNIE!!!!!!!!!
    Chłopacy nie byli w studio :D Wielka katastrofa! XD
    Fede mówił coś po niemiecku????? Nawet nie chcę wiedzieć co to było, choć mam swoje podejrzenie [Haj Hitla {Jakby co to nie umiem niemieckiego XD}]
    Zielone misie dają im wenę :D XD ...
    Akustyczna wersja piosenki z Titanica XD Padłam XD
    Oni mają zapłon... Jak można nie zauważyć swoich dziewczyn?????!!?!!??!
    Lu i Viola nie wiedzą o co chodzi, a oni piosenkę śpiewają, a potem uciekają z własnego domu XD :D Hahaahha XD :D
    Czekam z niecierpliwością na nexcik <3333
    Kocham <33333
    Besos<3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <333
      Nawet nie wiesz jaka duża katastrofa!
      Nie tylko im dają wenę :D
      Naprawdę lepiej nie słyszeć jak brzmiała ta wersja....
      Jeszcze raz dziękuje za koma!!!
      Buziaki :**
      Kocham <3333333
      <3

      Usuń
  4. Elo elo 320
    Hahaha jakie tępe powitanie
    Haha
    Dobra masz komentować
    A więc
    Ekhem ekhem
    Federico i Leoś układają piosenkę
    Soo sweet. ♥♥♥
    Luśka i Violka nie ogarniają o Vioetty chodzi
    Hahaaa jak zawsze uśmiałam się jak głupia. ( aż mama wbiegła do pokoju i pytała co się stało )
    ヽ(^。^)ノ
    A ta piosenka wyszła im świetnie.
    Królowo Parkietu, twój chcę być
    Królowo Parkietu, sprawiasz, że drżę
    Królowo Parkietu, tańczmy razem, tutaj, na parkiecie
    Jest perfekcyjna
    Kiedy porusza swoimi włosami,
    Jest pokusą i wszyscy jej pragną,
    Przypatrzcie się jej,
    Ona jest smakiem,
    Którego nigdy nie próbowałem,
    Zbliżam się do niej i mówię"
    Chcę ją na dzwonek telefonu!!!
    Leoś lece do sklepu po zielone misie chcesz?
    Hahaha
    Fede i niemiecki?! Jakoś sobie tego nie wyobrażam
    Hahaha
    Hajaaja i ten tekst:
    "-No bo może wczoraj chciałem wykonać akustyczną wersje piosenki z "Titanica" tylko nie znałem tekstu więc musiałem wymyślić własne słowa, a do tego potrzebne były mi żelki!!!"
    Jestem ciekawa słów tej piosenki
    Hahaha
    Meega pozytywnie
    Z niecierpliwością czekam na nastepny 30 rozdział
    Papa
    Pozderki

    ~Ari

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heeejo :D
      To wcale nie był tępe powitanie i wiesz co???
      Teraz zawsze będę się tak z tobą witać :D
      A więc od początku :
      Elo elo 320
      Hihi :D
      Po pierwsze to bardzo chce ci podziękować za takiego DŁUGIEGO komka!!
      Jesteś kochana <333333
      Błagam kup mu te misie!!!
      Męczy mnie od wczoraj!!!!
      Jesteś kolejną osobą która pyta o te słowa i naprawdę lepiej żebyście ich nie słyszały!!
      Ale skoro tak się tego domagacie to może....coś się z tym wykombinuje w 30 :D
      Jeszcze raz dziękuje za komka :D
      Buziaku :***
      Kocham <333333333333
      <3

      Usuń
  5. Super!
    A jest tutaj na blogu coś takiego jak zakładka "Zapytaj Bohatera"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3
      Nie ma tej zakładki lecz jeżeli chcecie to mogę ją założyć :D
      <3

      Usuń
    2. Ja bym chciała <3

      Usuń
  6. Dopiero co odkryłam twojego bloga a już się w nim zakochałam :D
    Nie wiem jak to robisz ale bardzo mnie wciągnęłaś tą historią ;)
    I chcę jej coraz więcej czytać :>

    No Verdas i Federico komponują piosenkę do wytwórni ^^
    Powodzenia im życzę :)
    Gdyby chłopacy dostali się do DomRecords spełnili by swoje marzenia *_*
    Ale chyba by musieli odejść se studia :(
    Dobrze mówię ? xd
    Dlatego i cieszę się i smutam ;)

    Federico mówi po niemiecku hahaha ;****
    Chłopaków nie było w studiu i już wielka katastrofa ;p
    Viola się o nich zamartwia ♥
    Violka i Lu nadal nie ogarniają co robią ich boye :D
    A oni przecież układają tylko piosenkę :)
    Pozytywnie się uśmiałam :D
    Jak mówiłam dziewczyny nie ogarniają swoich facetów *_*
    Czekam na kolejny rozdział ^^
    I zapraszam do mnie -->
    http://violetta-love-new-story.blogspot.com
    Do następnego,Całuję Madzia :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3333
      Powodzenie się przyda :D
      Niestety Fede nie jest najlepszy w Niemieckim.....
      I to była naprawdę duża katastrofa!
      Ich po prostu nie da się ogarnąć xD
      Oczywiście wpadnę :D
      Jeszcze raz dziękuje <33
      Buziaku :**
      Kocham
      <3

      Usuń