sobota, 21 marca 2015

Rozdział 36~-Kto do cholery nie żyje!

Leon

Dzisiaj poniedziałek.Czas znów powrócić do rzeczywistości i ponownie wrócić do studia.Szczerze przyznam, że ta przerwa od szkoły dobrze mi zrobiła i BARDZO nie chce mi się do niej wracać...Zwłaszcza, że teraz nie będziemy mogli uczęszczać na zajęciach z tańca które są moimi ulubionymi, bo oczywiście musieliśmy się połamać....A było już tak dobrze!Cholerny stanik...
Powoli przetarłem oczy i postanowiłem więcej nie rozmyślać tylko działać.Szybko ruszyłem do łazienki po czym namydliłem ciało arbuzowym żelem pod prysznic.Jak ja kocham ten zapach owoca....Następnie spłukałem pianę i wytarłem się ręcznikiem.Założyłem na siebie jakaś koszulę i postawiłem włosy na żelu.Zajęło mi o jakieś dwadzieścia minut.Do wyjścia było jeszcze pół godziny, więc poszedłem odwiedzić lodówkę.
-Chodź do mnie...moje jedzonko...tylko moje...-szeptałem biorąc na ręce duże ilości pożywienia.
-Leon przestań gadać go jedzenie!!-usłyszałem głos Włocha dochodzący z łazienki.
-A zamknij się!!Ty się tam myj!-odkrzyknąłem i znów rozpocząłem swoje uwielbienia do jedzeń...Po 15 minutach na kanapie obok mnie usiadł Feder.
-Ile ty możesz jeść?!?-zapytał widząc mnie z pełnym talerzem.
-Posłuchaj.Ja mam większy iloraz inteligencji niż sobie wyobrażasz dlatego mój mózg wymaga ode mnie większej ilości pożywienia.
-Dobra, dobra, jak będziesz gruby to nie moja wina...
-Ty znowu?!
-Co znowu?
-Próbujesz mnie oszukać wmawiając, że jestem gruby!Ale ja już cię przejrzałem...Idź sam zrób sobie kanapki!
-No dobra, dobra...nie spinaj się....-wymruczał przyjaciel.
Następnie wsiedliśmy do samochodu i pojechaliśmy pod studio.Powolnym krokiem ruszyliśmy w stronę tego budynku.Gdy tylko przekroczyliśmy próg spotkaliśmy się z tłumem dziewczyn które nas otoczyły.
-Nareszcie jesteście!
-Dlaczego tak długo??
-Co wam się stało??-i wiele innych pytań którymi zarzuciły nas dziewczyny.Nagle przed nami stanął Gregorio...Popatrzył na nas, a potem na nasze połamane kości.Głośno westchnął i zaczął.
-Nie możecie tańczyć break dance'a???-zapytał a my niechętnie pokiwaliśmy.-Nie wierzę, że mogliście mi to zrobić!!!!!
-Ale czego?
-No teraz będę znowu musiał prowadzić normalne lekcje i tymi łomami i co ja teraz będę robił???Przecież ich i tak nie nauczę tańczyć, bo im to trzeba milion razy powtarzać....A na dodatek Pablo powiedział mi, że jeżeli nie będę prowadził zajęć zgodnie z instytutem to mnie "wyleje".
-Przecież break dance to też taniec!!-oburzyłem się.
-No wiem, ale nasz "kochany" dyr uważa, że to nie spełnia wymogów BHP i że to bardzo niebezpieczne, więc mam przestać prowadzić te lekcje....-powiedział nauczyciel.
-Ale to są nasze ulubione lekcje!!Żaden inny nauczyciel nie chce z nami tego tańczyć!!A to niesprawiedliwe!!-wykrzyczał Feder.
-I my coś z tym zrobimy!-oznajmiłem.
-Idziemy do Pablo!-powiedzieliśmy już razem.
Gdy weszliśmy do gabinetu ujrzeliśmy dyrektora który wyraźnie flirtuje z Angie.Niestety coś mu to nie wychodzi....Trzeba mieć ten dar, który ja oczywiście posiadam!
-Pablo my przyszliśmy w sprawie Gregorio!-stanowczo rozpoczął Włoch.
-I tak macie złamane nogi, nie możecie tańczyć brek dance.
-Ale gdy wyzdrowiejemy to...
-Nie.
-Ale....
-Nie.
-To może....
-Nie.
-Ale ty nawet nie wiesz o co nam chodzi!
-O to żebym pojechał na Karaiby, a wy zaczęlibyście uczyć break dance'a zgodnie z zasadami i to by podwoiło nasze zarobki....
-Ale my byśmy tańczyli z takimi kaskami...
-Nie.A teraz proszę was wyjdźcie-poprosił, a my wykonaliśmy to.Zawiedzeni weszliśmy do naszej sali gdzie czekali na nas przyjaciele.Zauważyłem, że są bardzo przygnębieni, a Viola i Naty płaczą.
-Co się stało kochanie??-zapytałem obejmując ją ramieniem.
-B-b-b-b-b-o-o onna n-n-n-ie-nie dokończyła zdania gdyż łzy zaczęły spływać jej strumieniami.Szybko ją przytuliłem i poprosiłem resztę by wytłumaczyli mi o co chodzi.
-Ona nie żyje...-powiedziała Lu.
-Kto do cholery nie żyje!-oburzył się Włoch.
-Kasia z M jak miłość*-powiedział Maxi z zaszklonymi oczami.Nie wierzę w to....Dlaczego?!Jak to możliwe!?Dlaczego ona??To mógł być Brodwey, ale nie ona!
-Ale co się stało?-zapytałem.
-Umarła przy porodzie, teraz Marcin jest w strasznym stanie...-powiedziała Fran, a ja usiadłem i oparłem czoło na ręce.Ona była moją ulubioną postacią.Tyle mnie ominęło przez tą Polskę...
-Okej...to może ktoś mi w końcu powie co to jest za M jak miłość??-zapytał Feder.
-To ty nie wiesz!!??-zapytała Cams.
-No, a skąd miałem wiedzieć??
-Ty idioto!Nie mam teraz nastroju do tłumaczenia!-krzyknęła Ferro po czym wtuliła się w chłopaka.

******
*Kasia z M jak miłość- Jak ktoś nie ogląda to właśnie w tym serialu umarła :o LOL
******

Federico


O co do cholery im chodzi?!Violetta płacze, Naty płacze, teraz Cami i Fran też płaczą, a co najważniejsze Luśka też płacze!Ale i tak nic nie pobije tego, że na dodatek Leon, Maxi i Gregorio który właśnie wszedł do sali też płaczą!Ja chyba zwariuje!!O kurde...co się dzieje?!Do sali weszła Angie i przytuliła nauczyciela tańca?!Ona go tylko pociesza czy są razem?!Dlaczego jest tyle pytań, a tak mało odpowiedzi?!
Na całe szczęście przetrwaliśmy jakoś te zajęcia i poszliśmy do Resto.Muszę ich jakoś rozweselić, tylko jak??Dobra...to  może..w coś zagramy??Okej....
-Kto gra w kółko i krzyżyk?!-cisza-To może w..chińczyka???-cisza-Papier kamień nożyce??-zaproponowałem już zrezygnowany.Jak myślicie kto chciał ze mną zagrać???Nikt.-Okej, to może w takim  razie chodźmy wszyscy i potnijmy się mydłem w płynie!!Albo lepiej, skoczmy z mostu bo serialowa postać nie żyje!!Nie mam zamiaru się tu z wami smęcić!!Musicie się wziąć w garść albo się wszyscy potnijcie!!-krzyknąłem oburzony i poszedłem do domu.Nie będę tam z nimi jakiś pielgrzymek odprawiał!!
Szybkim krokiem doszedłem do domu i usiadłem na kanapie.Włączyłem jakiś kanał i totalnie się wyluzowałem.
-Co robisz?-dobiegł mnie głos Verdasa.-Oglądasz program kulinarny??-zapytał mnie śmiejąc się.
-Tak.I przynajmniej wiem jak zrobić tarte owocową-oznajmiłem pewny siebie.
-Ale przecież ty nadal jajecznicy nie ogarniasz.
-Ty nawet zupki chińskiej nie umiesz zrobić!!
-A właśnie, że umiem!Z resztą o co my się kłócimy??-zapytał.
-Nie wiem...sorry stary.
-Spoko, nic się nie stało.-odpowiedział i znów zaczęliśmy oglądać TV.Nagle przerwał nam dzwonek telefonu.

~Halo?~
~Halo?~
~Ja pierwszy powiedziałem halo~
-Ale ja powiedziałem to drugi i czy coś się stało?~
~No nie, ale halo mówi się jeden raz~
~Nie ważne...Rozmawiam z Federico?~
~Zależy...~
~Okej wiem, że to ty.Jest gdzieś tam Leon?~
~Tak~
~To daj mnie na głośnik~
~Zrobione~
~A więc jesteście kompletnymi idiotami i wytwórnia jest wściekła na was za to co zrobiliście~
~To nie moja wina, że dostałem stanikiem w głowę!!Z resztą z kim rozmawiamy??~zapytał Leon.
~Z producentem Dom Records.Chce wam tylko powiedzieć, że już prawie chcieliśmy zerwać kontrakt, ale internet oszalał na waszym punkcie, a fani pokochali waszą historię i jesteście uważani za "słodkie łamagi" co jest mega sprzedawalne gdyż tego jeszcze nie było i zdecydowano, że już za kilka dni wyjeżdżacie w trasę po europie!!Stawcie się w biurze jutro o jakiejś dwunastej i odbierzecie bilety oraz porozmawiamy o nowych piosenkach, a więc ćwiczcie!~powiedział po czym rozłączył się, a my opadliśmy na kanapę.Nawet nie wiem co o tym myśleć...Ile trwa ta trasa??Co na to Luśka??

******

Heejo :D
Bardzo wam dziękuje za komentarze pod poprzednim rozdziałem!!
To naprawdę świetne uczucie!!
Chce was jeszcze przeprosić za to, że tak dawno nie dodawałam rozdziału, ale mój net działa z prędkością deskorolki z połową kółka na której jeździ grubas....albo wolniej
Ten rozdział też nie jest fajny...powiedzmy to szczerze jest zły....
Jeżeli czegoś nie rozumiecie to pytajcie i zadawajcie pytania w komciach ;)
Kocham was kochani <33333333
Buziaki :****
<333333

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ty sobie żartujesz? Jak ten rozdział jest zły, to... to ja właśnie wyrzuciłam moją ukochaną gitarę przez okno, która uderzyła sąsiada w głowę i stracił przytomność. O! Właśnie przyjechała do niego karetka. XD
      A tak na poważnie, rozdział cudowny ;) Jak zawsze, poprawiła mi nim humorek, mogłam się pośmiać ;D
      Chyba rzeczywiście, blog jest bardziej o Leoderico (czy jakoś tam), niż Leonettcie. Ale mi tam to pasuje ;)
      Hahah, myślałam że się popłaczę ze śmiechu jak to czytałam. Nie oglądałam M jak Miłość, ale mój tata oglądał (bez komentarza proszę) o.O
      Kolejna trasa Federa i Lajona? I like it! :D
      Jak tam ci minął pierwszy dzień wiosny? Wagary były? ^_^ Moje "klasowe" wagary skończyły się dość dziwnie ;D Oki, kończę ten kolejny, bezsensowny komentarz ;)
      Czekam cierpliwie na next, twoja niecierpliwa V.V ✌ ✌

      Usuń
    3. Hej, hej, hej... Tak, to znowu ta upierdliwa V.V. ;D Przychodzę z nowinką!
      Zostałaś nominowana na moim blogu do LBA!
      jortini-novel.blogspot.com

      Usuń
    4. Heejo :D
      Nawet nie wiesz jak ty mi poprawiasz humor tymi komka mi :D
      Ten Leoderico/Fedeon.....nie potrafię powstrzymać i jakoś tak sami wychodzą xD
      Mój tata też oglądał :o
      Wagary...tsa...chyba raczej 3 godziny na sali gimnastycznej bo było wybieranie mis....
      I bardzo dziękuje za LBA <33
      Kocham cię <333
      Buziaki :**
      <3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Elo elo 320
      Hahaha
      Wrócili do szkoły •﹏•
      Nie mogą tańczyć bo się połamali ╰_╯
      Leon ma rację "Cholerny stanik" ^O^
      Leoś głodny *^O^*
      Pochłania wszystko co ma na drodze ^_^
      Jak babka w ciąży >3<
      Hehehe
      Federico nie dobry przerywa mu rozmowe z jedzeniem +_+ to w cale nie jest dziwne ⊙﹏⊙
      "Posłuchaj. Ja mam większy iloraz inteligencji niż sobie wyobrażasz dlatego mój mózg wymaga ode mnie większej ilości pożywienia."
      Tak Leon wmawiaj sobie ★
      Hihihihi
      Plan Fede się nie udał i musiał robię sam zrobić kanapki ●﹏●●﹏●
      Nareszcie wrócili do studio
      Dziewszyny się na nich rzuciły
      Nie! Nie mogą tanczyć break dance ╯︿╰
      Ale nie zdziwiłabym sie gdyby zaczeli w gipsie (znając ich przy okzaji złamaliby drugą noge Xd)
      Huhuhu
      Pablo nie posiada tego daru co Leoniasty ﹋o﹋
      Chcieli go wysłać na Karaiby
      Ja bym korzystała ~>_<~
      Jak on nie chciał to powiedz im że ja chętnie (>^ω^<)
      Ich dyr nie zrozumie tego że oni tańczyliby w kaskach? ^O^
      No nie! Wszyscy płaczą!
      Kaśka nie żyje! Tnijmy sie...mydłem...w płynie!!!
      "Dlaczego?!Jak to możliwe!?Dlaczego ona??To mógł być Brodwey, ale nie ona!" Widać że kocha swojego kumpla %>_<%
      Federico nie wie co to M jak miłość!?
      Jak można???
      Lols!
      Hehehehe
      "Do sali weszła Angie i przytuliła nauczyciela tańca?!Ona go tylko pociesza czy są razem?!"
      Uuuu... Angie! Czy ja o czymś nie wiem!? O_o
      Ojj i Fedzio próbuje ich rozerwać
      1.w kółko i krzyżyk-nie 2.w..chińczyka-nie
      3.Papier kamień nożyce-nie
      Dżizas jacy oni wybredni
      Aaaa! I mój fragment ♥♡♥
      "Okej, to może w takim razie chodźmy wszyscy i potnijmy się mydłem w płynie!!" w sumie ten fragment już jest twój Xp
      I Federico ma racje "Nie będę tam z nimi jakiś pielgrzymek odprawiał!!"
      Zgadzam się z nim ♛♕♛
      Stary jestem po twojej stronie ◐∽◐
      Jak ja kocham ich kłótnie ♡♥♡
      "-Ale przecież ty nadal jajecznicy nie ogarniasz.
      -Ty nawet zupki chińskiej nie umiesz zrobić!!"
      Hahaha
      Na "halo" odpowiedzieć "halo" szczyt inteligencji ت
      Ich rozmowy telefoniczne mnie zadziwiają ●0●
      Omfg! Prawie z nimi kontrakt zerwali O_o
      Ale ich historia chwyciła za serca fanów więc jest OK
      "słodkie łamagi" jak to ładnie przmi ♥♡♥♡
      Będą mieli trasę po europie!
      Awww... ♥♡♥♡♥♡♥♡♥
      A co z dziewczynami???
      Mam nadzieje że je wezmą ze sobą! ツツツ

      Co do internetu to cię rozumiem sama cierpię na niedointernetowanie Ӝ
      Jeśli o to Ci chodzi Xd
      Tsaa... ten rozdział był zły! To ja jestem Justin Bieber i siedze w polskim toi toi'u do góry nogami!!!
      Rozdział był Super i ty dobrze o tym wiesz!
      No więc to byłoby na tyle
      Buziaczki >3<︴>3<︴>3<︴

      ~Ari

      P.S. Napisałam do ciebie ♥♡

      Usuń
    2. Elo elo 320
      Hehehe xD
      Bardzo dziękuje ci za takiego dłuuugiego koma <33
      Jesteś naprawdę kochana <3333
      Dziękuje :**
      Końcówka nexta może nie być zabawna....trza akcje wprowadzić ;))
      A wybredni to są zawsze! :D
      I boję się, że szybko ci nie odpiszę ponieważ gmail mi się włączyć nie chce!!
      Cholerny internet....
      Ja już mówię jak Leon??
      A raczej on mówi jak ja :D
      Jeszcze raz BARDZO dziękuje ci za tego komcia <333
      Nie mam siły żeby dłużej ci odpisać przepraszam kochanie ;/
      Buziaki :******
      Kocham <333
      <33333

      Usuń
  3. Jak mogła mi to zrobić, CO?!
    "Cholerny stanik" Pękam ze śmiechu
    "Odwiedzić lodówkę" Pękam jeszcze bardziej.
    "Jedzonko moje" Wybuchnęłam ze śmiechu.
    "León przestań gadać do jedzenia!" Nie wytrzymuję ze śmiechu.
    GREGORIO! Turlam się na podłodze ze śmiechu.
    "O to żebym pojechał na Karaiby, a wy zaczęlibyście uczyć break dance'a zgodnie z zasadami i to by podwoiło nasze zarobki...." Aż żebra mnie bolą ze śmiechu.
    Kasia z M jak miłość nie żyje?! Czego ja się tu dowiaduję... I wszyscy oglądają polski serial :) Byli w Polsce, w której kręcą ten serial, ale na nią marudzą, bo nie obejrzeli kilku odcinków... To jest logika...
    A na perspektywie Federico to pękłam ze śmiechu :) Padam i nie wstaję xD
    Ty Geniuszu! Jak można pisać, aż tak genialnie????
    Czekam na next♥♥♥
    Kocham♥♥♥
    Buziaki♥♥
    I kropka
    .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehehe....nawet nie wiesz jak się cieszę, że ci się podoba!!
      Przynajmniej tobie....;))
      Oczywiście Karaiby muszą być gdzieś wplątane :*
      Nawet nie wiesz co przeżyłam gdy dowiedziałam się, że nie żyje....chlip....
      A Chłopaki oczywiście mają SWOJĄ logikę ;)
      Kocham <333
      Buziaki :***
      <333
      <33
      i przecinek xD
      ,

      Usuń
    2. Zostałaś u mnie nominowana do wyzwania xD Mam nadzieję, że przyjmiesz ;)

      Usuń
    3. Zostałaś u mnie nominowana do wyzwania ;)

      Usuń
  4. Dzień Dobry xde
    Cudowny rozdział <3
    Przy twoich opkach można się rozbawić. Kocham Twoje rozdziały ^.^
    I czekam na kolejny rozdział <3 <3 <3
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <33
      Bardzo się cieszę!!!
      Next niedługo :D
      <3

      Usuń