środa, 16 marca 2016

LBA razy 4, czyli Dominika znów się wysila by myśleć


Heejka kochani!
Tak, to znów się stało :D
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez moją kochaną Maddy z cudownego bloga http://leonettamiloscbezgranicxx.blogspot.com/
A więc jeżeli chcecie zobaczyć jak staram się myśleć i sensownie odpowiadać na pytanie zapraszam do rozwinięcia postu :3


1.Ulubiony film.
-To trudniejsze niż myślicie.Mam tak wiele filmów, które uwielbiam!Chyba nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie...Na pewno w moim rankingu znajdzie się miejsce dla wszystkich części 'Władcy Pierścieni' (Legolasie-orałabym cie xD) i Igrzysk śmierci <3 Ale uwielbiam także '21 jump street' i 'Love, Rosie'.No i kilka komedii na moim jakże wysokim poziomie inteligencji :') I jeszcze horrory bez których nie umiem żyć.Jeżeli w przyszłości też będę tak trafnie odpowiadać na pytania to w życiu nie zdam matury!

2.Moje największe osiągnięcie do tej pory to...
-Odkrycie istnienia Jorge Blanco!Może, jeszcze najwyższy z klasy wynik testu szóstoklasisty, ale takim największym jest oczywiście mój blog i czytelniczki z których jestem strasznie dumna :3

3.Co skłoniło Cię do napisania bloga?
-Niestety nie mogę tu napisać 'od zawsze pisałam opowiadania w zeszycie', bo nigdy tego nie robiłam ;p Czytałam dużo blogów z opowiadaniami o Violettcie i czasami trafiałam na naprawdę hujowe xD Postanowiłam, że skoro inni mogą to ja też mogę spróbować, najwyżej mi nie wyjdzie i usunę go po tygodniu :'D Uważam, że to był jeden z moich najlepszych wyborów w życiu.

4.Ulubiona para z Violetty?
-LEONETTA FOREVER.Kiedyś sobie wytatuuję ten napis na nadgarstku i żadni pieprzeni scenarzyści ich już nie rozdzielą.Od pierwszych odcinków pokochałam ich i tak zostało do dziś <3

5.Ulubiona potrawa? (może mało ambitne pytanie,ale ja tam ciekawa jestem)
-Hah, myślę, że to będzie sałatka kebab-gyros :3 Mniam.Albo kurczak!Chociaż naleśniki też pyszne... Nie każcie mi więcej wybierać!Poddaję się!

 6.Ulubiona piosenkarka/piosenkarz?
-Uwielbiam piosenki Katy Perry, więc myślę, że to ona zajmuje miejsce ulubionej piosenkarki :) A piosenkarz?Jorge Blanco oczywiście :D 

7..Podoba Ci się mój blog? Proszę o szczerą odpowiedź.
-Powiedziałabym raczej, że uwielbiam twój blog, ale sens ten sam <3 Kocham go.

8.Ulubiony owoc.
-Ja naprawdę się wysilam odpowiadając na te pytania xD Nie mam pojęcia!Ale dobra, szalona ze mnie czikita, więc odpowiem szybko : Pomarańcza.
Ale arbuza i ananasa też kocham.Czuję się jakbym nie wymieniając innych owoców zdradzała je xD

9.Ulubiona książka.
-O i przynajmniej tu problemu nie mam, ponieważ Domcia (chociaż bardzo by chciała, ale się nie może zabrać do tego!) nie czyta ;p A podręcznik od fizy na pewno ulubionym nie będzie xD Chociaż przeczytałam tak z 1/3 'Gry o Tron' i jestem oczarowana *-*
10.Ulubiona autorka.
-Na pewno wiem kto NIE jest moją ulubioną autorką.Pani która napisała książkę od biologi jest złem wrodzonym!

11.Kolor włosów.
-Taki jasny brąz. :3 Jak ja kocham moje włosy <3 :')

Niespodziewany zwrot akcji

Jeżeli myśleliście, że to koniec, to to nie koniec!Tak, dostałam również drugą nominację od cudownej Patty;* Super z zajebistego bloga  http://kochamleonetteforever.blogspot.com.
Jeżeli jesteście w stanie przeczytać jeszcze te kilka odpowiedzi, nad którymi starałam się by były choć odrobinkę sensowne to oto one :

1.Jak masz na imię? 
-Uwaga..Uwaga!Moje imię to Dominika xD 

2.Ile masz lat?
-Gimbaza mnie już dopadła, więc lat mam 14 :3

3.Twoje hobby?
-Hmm...No to będzie na pewno pisanie!Do tego dochodzi rysowanie i tak na bardzo, bardzo, bardzo niskim poziomie tańczenie :'D (Dodałabym jaranie się Leonem, ale nie wiem czy się liczy ;-; )

4.Ulubiony film?
-Odpowiedź na górze ;)

5.Ulubiony serial?
-Violetta <33 Oprócz niej uwielbiam też serial "Przyjaciele", na którym można się pośmiać :')

6.Jaki masz cel w życiu?
-Chciałabym odnaleźć prawdziwą miłość i być kimś, kim tak naprawdę jestem.Nienawidzę udawać kogoś innego, niezbyt zależy mi na tym by być sławną, rozpoznawalną, bądź kierowniczką w wielkiej firmie.Mi wystarczyłaby świadomość, że jest ktoś, kto mnie kocha.I nie chodzi mi tu o mamę xD *Domcia porusza figlarnie brwiami*

7.Czytasz mojego bloga?Co o nim sądzisz?
-Czytam i sądzę, że jest cudowny <3  Naprawdę masz talent.

8.Od kiedy piszesz bloga?
-Wrzesień 2014 roku :D Trochę minęło już hah

9.Skąd pomysł na twoje opowiadanie?      
-Najszerszą odpowiedzią będzie chyba 'z dupy' xD Haha Nigdy jakoś nie miałam szczególnego pomysłu na opowiadanie, zawsze piszę spontanicznie.Czasami zapisuje sobie w notatkach, w telefonie jakieś pomysły, które mi nagle wpadną :D

 10.Ulubiony aktor/aktorka?
-Ja już chyba nigdy nie będę robić LBA.Te pytania mnie wykończą xD Ja niedorosła jeszcze jestem, nie stawiajcie mnie przed takimi trudnymi wyborami xD A wracając do aktorów...Z mężczyzn będzie to oczywiście na pierwszym miejscu Jorge Blanco <3 Na drugim stoi Channing Tatum :3 A z kobiet będzie to chyba Emma Watson ;)


11.Lubisz fantastykę?
-I to bardzo, bardzo, bardzo!Moja przyjaciółka nie oglądała żadnego filmu tego rodzaju ;-; I z kim mam się tym jarać po oglądnięciu?


Kolejny niespodziewany zwrot akcji

Jeżeli byłaś już szczęśliwa z powodu nadchodzącego końca tego posta jesteś w błędzie xD
Dostałam nominację za którą jestem ogromnie wdzięczna mojej Natalce ;3 z pięknego bloga http://miloscodpierwszegowejrzenialeonetta.blogspot.com.


1.Co lubisz robić w wolnym czasie?
-Dużo rzeczy *Domcia znów porusza figlarnie brwiami* xD Najbardziej lubię chyba pisać i czytać blogi innych, ale gdy nikogo nie ma w domu to odpalam taniec :'D

2.Jaki film najbardziej lubisz?
-Odpowiedź na samym początku ;')

3.Czego się najbardziej boisz?
-Myślę, że boję się tego, że w przyszłości nie będę szczęśliwa...Wiem, głupie, ale to właśnie tego się boje!Inni mają lęk przed duchami, ciemnością, a ja przed brakiem szczęścia :c

4.Ulubiony cytat.
-'No boyfriend, no problem' :"D To jest takie życiowe i w ogóle...Choć to bardziej motto niż cytat XDXD Nawet nie wiecie jak mnie wkurza to, że w klasie mam same cioty zamiast mężczyzn ;-;

5.Ulubiony aktor.
-Troszkę wyżej jest odpowiedź ;)


6.W skali od 1-10 jak oceniasz mój blog? Co bym miała w nim zmienić?
-Jak dla mnie nic nie zmieniaj :D Jest idealnie ^^


7.Twój największy wyczyn?
-Przebiegnięcie 12 kółek dookoła mojego wielkiego boiska bez przerwy :D Nadal nie wiem jak to uczyniłam xD W końcu kiedyś jak biegłam na 60m. to się tak wyrąbałam, że się pani ze mnie śmiała ;-; Nie polecam.


8.Wolisz romanse, horrory czy fantasty?
-Nie.Tylko nie takie pytanie xD Proszę!Po długich bitwach z myślami zdecydowałam, że wybieram horrory :'3 Lubię się pobać, zwłaszcza, że na większości można się nieźle pośmiać ;)


9.Jaka według ciebie jestem z charakteru?
-Hmm..Myślę, że jesteś ciekawą osóbką :) Taki trochę luzak, przyjacielska, ktoś z kim można mieć bekę i lekki zboczuch XD


10.Lubisz mnie?^^
-No oczywiście *-*


11.Czego nigdy nie zrobisz?
-Nigdy nie powiem, że lubię Tomasa XD Sorry, taki mamy klimat ;P Przypuszczam, że nigdy też nie przestanę być debilem, ale cóż?Miejmy jeszcze nadzieje [*] 


12.Skąd wzięłaś pomysł na bloga?
-Odpowiedź na górze hihi


13.Myślałaś kiedyś o usunięciu bloga?
-Tak.Niestety.Czasami wciąż myślę.Zwykle wtedy, gdy jest blisko, by brat go odkrył :'D Nie chodzi o to, że nie chcę pisać, że się wstydzę tego bloga czy coś, po prostu nie potrafiłabym być sobą gdybym wiedziała, że ktoś z rodziny go czyta ;-; Ale zawsze odrzucam tą myśl :)




Niespodziewanych zwrotów akcji ciąg dalszy

Okazuje się, że dostałam kolejną nominację!Ja nie wiem czym zasłużyłam i jak się odwdzięczyć, ale bardzo dziękuje :D Tym razem jest ona od... mojej miśki Karoliny Ferro!Prowadzi ona majestatycznego (kończą mi się epitety xD ) bloga http://crazygirls-and-lovedream.blogspot.com

1.Ile masz lat?
-14 :D Chociaż w testach na filing mi wychodzi, że jestem o dużo starsza ;) To pewnie przez moje doświadczenie i mądrość życiową!Albo oszukuję w odpowiedziach...cśśś...

2.Gdzie chciałabyś mieszkać w przeszłości?
-Kocham moje miasto i szczerze nie zmieniłaby go <3

3.Twoje największe marzenie?
-Być z Joshem Hutchersonem *-* I Jorge.Naraz.Jestem dobra z geometrii, trójkąty mi są dobrze znane ;) *Domcia po raz kolejny figlarnie porusza brwiami*

4.Ulubione zwierzę?
-Kot.Lubię kotki.Miał, roar i takie tam. <3

5.Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
-Jak na razie rodzina, przyjaciółka ;'3 

6.Ulubiony aktor/aktorka?
-Na całe szczęście już odpowiedziałam na to pytanie wyżej :D

7.Twoja szczęśliwa liczba?
-Szósteczka *-*

8.Jak zaczęłaś z blogowaniem?
-Hujowo i jest mi przykro, że nie mogę cofnąć czasu i całkowicie zmienić rozdziałów 1-20 XD


A teraz brawa dla wszystkich, którzy dotrwali do końca moich 'wspaniałych' i 'jednoznacznych' odpowiedzi!Czy wy również udzielilibyście podobnych odpowiedzi do moich? :)
Jako, że jestem buntowniczką nie będę się trzymać reguł LBA :D
Ależ ja jestem zła do szpiku kości!
A więc nieszczęśnicy nominowani przeze mnie to :

Nikt.
Przepraszam, kochani, ale wiele osób, których blogi czytam zostało już nominowanych i nie widzę sensu toczenia błędnego koła ;P
Z resztą nie chciałabym nikogo pominąć, więc jeżeli ktoś chce, daję wam pytania (wszystkim xD ).Jeżeli macie ochotę możecie odpowiedzieć na nie w komentarzach, lub po prostu w głowie :'3

A oto pytania one :D
1.Wolisz matematykę, czy polski?
2.Uprawiasz jakiś sport?
3.Twój najdziwniejszy sen? 
4.Ulubiony idol? (Podła ja, takie trudne pytania daję buahahaha)
5.Czy 45 kg do wzrostu 167 jest proporcjonalne? (potrzebne do kłótni z mamą ;"D )
6.Masz jakieś przezwiska, ksywki?
7.Twój ulubiony film?
8.Uważasz, że Leonardo DiCaprio zasłużył za oscara?
9.Jesteś za PO/Pis czy inna partia? (Takie to kontrowersyjne xD )
10.Twoja największa wada?
11.Gdybyś musiała pójść nago do szkoły, by spotkać się z idolem, zrobiłabyś to?Kim byłby ten idol? 

Wow, pytania nie wyszły tak absurdalnie dziwne jak na mój umysł...
Bardzo dziękuje za nominację <3
Rozdział powinien pojawić się ... niedługo :) Ach, ta tajemniczość xD 
Wydaje mi się, że odpowiedzenie na te pytania było trudniejsze niż napisanie rozdziału :'D

Kocham <33
Buziaki :**
<33

5 komentarzy:

  1. Mój dziwny sen?
    Nie chcesz wiedzieć xD

    OdpowiedzUsuń
  2. #Król_Julian_wróci_po_raz_trzrci -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Zdecydowanie matmę xD Z polskim jestem na bakier...
    2. Jeżeli wciskanie przycisków w telefonie to sport to ja uprawiam go bardzo dużo *i tutaj poruszam figlarnie brwiami* A tak na serio to jeżdżę na rowerze i rolkach (chcę też sobie kupić fiszkę) :3
    3. Latałam na jednorożcu bez skrzydeł w przepięknej krainie, ale nagle ten jednorożek zamienił się w bestię, a ta śliczna kraina zniknęła i była tylko czerń. Po kilku godzinach uciekania piękna kraina wróciła, a mój jednorożcowy przyjaciel znów był sobą, ale rzygał teńczą xDDD
    4. Masz rację jesteś podła... Jak ja mam wybrać pomiędzy Jorge, a Tini? Jak wybiorę jedno zdradzę drugie :c Czyli oboje ^^
    5. Nie znam siem, ale raczej tak xDD
    6. No jasne mówią mi Falkosia, pani w przedszkolu mówiła na mnie Natasza,a ta oto Sysia na górze mówi mi Truskaffka lub Kalafiorek c:
    7. Pinisiont twarzy Greja *Natalka ściągnęła od ciebie figlarne poruszanie brwiami, ale ciii* Tak zboczona, żem jestem xDD
    8. To on dostał oscara?!Wow! XD #Niedoinformowana_ja :'D
    9. Ja tam nie znam się na demokracji itd, ale ok xD Wolę muzykę i fotografowanie ^^
    10. Za dużo gadam :'D xDD
    11. Dla Jorge zrobiłabym wszytko, czyli tak poszłabym <333 Specjalnie dla niego :*
    No to widzisz #Ziomblou_król_Julian_wrócił xDD
    Zostawiam cię z tym czytaniem tego głupiego czegoś samą xDDD
    Kocham
    Całuję
    Pozdrawiam ;*
    Twoja ześwirowana i zboczona Natalka <3 ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej to ja czyli dawna julciaa123 xxxxxx zmieniłam konto.
    A co do wszystkich rozdziałów to są zajebiste jak zawsze. Mało komentowałam , ale po prostu 3 gimby do czegoś zobowiązuję ...
    A teraz przejdźmy do pytań:
    1 Polski bo zawsze na koniec roku szkolnego miałam z niego piątkę i wygrywałam wszystkie konkursy gdy były wiersze , opowiadania itp.
    2 Bardzo dużo jeżdżę na rolkach , w zimę na łyżwach , nartach , pływam , biegam i to co najbardziej kocham czyli fiszka.
    3 Ja co noc mam dziwne...
    4 Nie chcę wybierać pomiędzy aktorami z Violetty więc Cleo
    5 Według mnie tak. ( Ja mam 170 cm i ważę 43 kg).
    6 Tak , Jolanta
    7 Igrzyska śmierci
    8 No w końcu , tyle na to czekałam
    9 Nwm , ale kiedys na matmie były dwie osie liczbowe i jedna była podpisana PiS a druga PO ( hi hi przypadek nie sądzę )
    10 Gadanie i jestem bardzo ruchliwa..
    11 Chyba tak ..gdybym tylko miała takiego idola

    Czekam na rozdział
    Pozdrawiam
    Koffam
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń